Tak, to jsem já!

Ahoj! Nebo dobrý den? Soudě podle toho, že se vám zde budu tak nestydatě zpovídat, by bylo možná lepší to vést na méně formální notu. Už teď vím, že se sem podívá možná tak pár mých přátel, které k tomu ještě donutím pod pohrůžkou násilí. Aby vám tu nějaký cizák tedy jen tak nekvákal, představím se.

Kdo jsi?
Pro všechny bude lepší, když zůstaneme u Pampelišky. Moje pravé jméno se často komolí...

Kde žiješ?
Kromě toho, že žiju ve svém imaginárním světě, kde neexistuje něco jako přecpané MHD a vždy je tam dostatek hrušek, tak se nacházím v Čechách.

Kolik let máš?
Už mám celkem dlouho v peněžence tu prďáckou kartičku, kde nikdy nikdo nevypdaá dobře - včetně mé maličkosti.

Rodina?
Mám oba rodiče, kteří jsou projistotu každý v jiné královské říši, potom starší sestru, bratra a kupu nevlastních, které znám natolik dlouho, že už jsem si je stihla "adoptovat".

Zvěřinec?
6 umňoukaných chlupáčů, dvě vodní želvy, pár rybiček a... jo, to bude všechno.

Záliby?
To bychom tu byli na VELMI dlouho...




Komentáře